.

Nu har tiden sprungit iväg igen! Vi har varit hemma 3 veckor & Ebba blir hela 5 veckor gammal på lördag. Vår stora tjej som går upp fint i vikt & växer alldeles lagom mycket (inte fööör fort). Vi är fortfarande i vår egna lilla bebisbubbla och för min del så stannar jag gärna kvar i den en stund till. På måndag är min beräknade förlossningsdag förresten! Måste erkänna att även om jag tycker att det har varit en tuff tid med sjukhus, sond, gulsot & hemsjukvård så är det ganska mysigt att fått ha en så liten bebis! Nu är hon 5 veckor gammal men ändå bara stor som en "normal" bebis. 3370 gram och 50 lång. Älskade bebis! 

Ska försöka skriva lite oftare, men med risk för att det blir mycket bebis och lite annat.. Men kan vara kul att läsa tillbaka om några månader. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback