.

Jag längtar så efter att magen ska bli lite större och jag känner dem första sparkarna! På fredag går jag in i vecka 15 och börjar visserligen få en liten bula. mysigt värre! 
 
annars flyter allt på. jag myser av att hösten är här! det är lön på fredag och jag har massor av saker jag vill/behöver köpa. ska unna mig själv ett par boots, nån tröja och lite smink. & en hårfärg! kan inte riktigt bestämma hur jag ska färga bara.. ljusa slingor? ljusbruna slingor? en helfärgning? ska även köpa nån höstig uteblomma, lite höstiga småsaker till hemmet och ett nytt yankee. 

i helgen ska jag hinna med väla, presenthandling i både stan & på väla, frukost hos lisette & jonny på lördagmorgon, 35-års kalas, 3-års kalas och förhoppningsvis simningen också.. härligt helg! 

Kommentarer
Frida - blivande mamma säger:

Kommer ihåg när jag också var i början av graviditet vad man längtade! Dock fick jag mage sent och kände sparkarna i v.21-22. Lycka till:)

2013-09-26 | 11:36:39
Bloggadress: http://frideliines.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback