.

vet ni vad jag kräker på? jo, jag är så trött på att folk som snick-snackar hit och dit och sen ska leka vänner när man träffas. jag behöver inte er och jag har valt mina vägar i livet för att jag VILL göra det och för att dem gör mig så jävla lycklig! och kan ni inte vara glada för min skull eller för att jag mår bra så kan ni dra. faktiskt. 
 
jag tänker inte sitta och behöva försvara mig eller förklara mig, jag är vuxen nu och det är måååånga fler där ute som behöver bli det uppenbart. men jag klankar inte ner på era högskoleliv, era helger som är så fulla av sprit att ni inte ens minns dem eller era val ni gjort. vi kan väl alla visa varandra den respekten och glädjas åt att vi mår bra och när vi mår dåligt stötta varandra istället? 

Kommentarer
Mamma Annika säger:

Mycket kloka ord. Håller helt med dig. Älskar dig. Kommer bli så mysigt att bli mormor. Kramiz

Svar: Älskar dig mamma! :)
emelie

2013-10-23 | 05:40:39
malin säger:

Men usch! Låter inte som några vidare bra "vänner"! Du får trösta dig med att det oftast är avundsjuka sånt här bottnar i.

Kan man bli coolare än att vara byggherre redan när man är under 25 eller?! Skulle knappast tro det! ;D

Svar: precis så jag också ser det! haha, men eller hur! :D längtar så!
emelie

2013-10-24 | 17:23:23
Bloggadress: http://wildergrip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback