.

det är så underbart med helg! men nu är den över för denna gång och imorgon väntar en ny vecka och jobb igen. i fredags fick jag och johan ändra våra planer helt då milton fick en allergisk reaktion. fick alltså uppleva mitt första besök på djursjukhuset. vi är så otroligt rädda om vår kille och jag var livrädd att han skulle sluta andas. men allt gick bra och han piggnade till lagom till vi fick träffa sköterskan. 
 
i lördags brände jag mig i solen efter en heldag på terrassen (intressant?) och på kvällen var vi ute och firade mig med god mat och roligt sällskap. idag vaknade vi upp och upptäckte att vår kyl ekade mer än normalt. blev frukost på ikea och sen den obligatoriska söndagshandlingen, tråååååkigt. nu har elin, filip, mamma & roger varit här på fika (elin har varit i alanya och kom hem inatt). 
 
denna veckan fyller jag år, ska firas två gånger med familjekalas & middag för vännerna, massa jobb, städning hos mormor och lite annat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback