26 juni

Hej. 

Har haft en minst lika skön idag som igår. Försöker finna energin och motivationen men just nu är det dåligt på den fronten. Är trött tjugofyra timmar om dygnet. Idag var det så illa att jag höll på att svimma inne på maxi efter jobb. Jaja, nån gång ska jag väl hitta vad felet är. Har hunnit med 30 minuter i solariumet, en långis med milton och tvättat nästan all vår tvätt. 

Veckan ser redan fukkbokad ut. Imorgon ska jag ta tag i lite städning här hemma tänkte jag. På torsdag är det dags för bakning till jobbet och jag och ingela ska ut till höganäs och kolla inredning, på fredag ska jag och johan vara barnvakter efter jobbet och framåt natten. Lördagen startar redan vid 06:00 borta på hemköp för inventering, sedan blir det förmodligen myskväll med julia och pokerkväll hos oss för johan. Söndagen ska jag och elin spendera hos hans och eva! 

Jag och johan försöker boka in någon mysig dagsutflykt att göra under vår semester. Är bara ledig två veckor i sommar så vi vill göra något litet för att inte veckorna bara ska försvinna. Men samtidigt vill vi inte ha allt för mycket inbokat. Kent, Göteborg och min födelsedag har vi redan planerat. Några tips till oss?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback