måndag.

jag är verkligen inte en tjej som sitter och pillar och filar mina naglar, gör ve håret i flera timmar med olika inpackningar, oljor och krämer, jag smörjer inte in mig i massa krämer eller filar & smörjer in mina fötter varenda kväll. jag använder nästan inga ansiktskrämer, bara dag/nattkräm då och då, jag slarvar med att tvätta av sminket och gör extremt sällan ansiktsmask. ibland önskar jag att jag vore lite mer sådär "tjejig" och orkade lägga ner tid på sånthär. självklart gör jag en del, rakar ju såklart mig & är mån om mitt yttre men ändå inte alls så mycket som många andra tjejer verkar. jag är absolut inte ofräsch. hade iallafall varit roligt om man hade orkat fixa och dona sådär! jag tycker ju det är roligt, men finner liksom inte orken och tiden till det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback