stressdagar

är inne i en vääldigt stressig period. har egentligen inte ens tid att skriva detta inlägget. har precis ätit födelsedagsfrukost med mamma, gjort ve mig lite & ska klä på mig. om en timme kommer älskling så ska vi till tropikariet & sedan jobbar jag vid 17:30-02:00. börjar igen 10:00-15:00 och ska göra ballongvalv samt ha handledarprov som jag änsålänge bara har hunnit läsa igenom & inte förstår hur jag ska hinna plugga mer på. men jag ska inte klaga! idag & imorgon blir 2 stressdagar, sedan är jag ledig fre-sönd och ska befinna mig på ett hotell i falkenberg. så skönt.


Kommentarer
En av dina glada kunder säger:

Kan väl bara tillägga att det är många som uppskattar när du jobbar, trevlig & glad när man kommer oavsett tid på dygnet !!! Lycka till med K kortet ! Mvh Glad Kund

2010-03-31 | 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback