17 mars

somnade om efter att jag kollade på hollywoodfruarna & tagit av mitt förband. äntligen fick jag luft. mötte tjejerna på väla vid 11 så kollade vi lite och fikade, som vanligt. haha. alltid lika mysigt ändå! nu är jag hemma och har fått duschat. så jäkla nice! och nu vet jag varför jag har så ont också. mitt ena bröst satt lite längre ned, tydligen. så när han lade in inläggen gräpte han ut en fika under bröstet på något sätt. vill inte veta hur han gjorde, men har iaf blåmärken på hela undersidan & ner på revbenen. därför jag har så ont när jag andas.

hämtade ut lite saker på posten innan också. fina sommarklänningar. så fort jag mår bättre ska jag slänga ner allt från min klädstång och bara ha somriga plagg framme. mmmmh. skulle fått en jeansjacka med, men det stod bara på lappen att den var slutsåld. så dåligt. har mejlat h&m nu iallafall, så får vi se vad dem säger. visar bilder på vad jag köpt om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback