helg.

Godmorgon!

Inte bloggat på hela helgen, både skönt och inte. I fredags var jag bara hemma med Patik och tog det lugnt, krängde, kollade film & sånt mysigt. I lördags jobbade jag några timmar, sedan gjorde jag ve mig och åkte hem till Anton & Andreas. Mat, förfest (jag & sandra, haha) & musik några timmar innan vi fick skjuts ner i stan av Andreas. In på pascha & där spenderade vi nästan hela kvällen (förutom en tripp till steakhouse & tempel). Bra musik och vi gick all in med dansen, hahaha. Tog en taxi hem efter 3 medan dem andra efterfestade på Olympia (?)

Igår vaknade jag upp halvt bakis, som vanligt. Begav mig till jobbet, 10-18. Mådde inte så bra & var helt seg men klarade iaf mig igenom timmarna. Efter jobbet hämtade pappa mig, vi käkade & sedan kollade vi hela familjen på filmer från när jag & Elin var små hela kvällen. Jättemysigt!

Idag ska jag möta upp älskling i stan om ett tag, ska kolla runt lite & jag ska köpa mina converse samt lämna tillbaks min väska jag visade i bloggen för ett tag sedan. Den har redan gått sönder i både dragkedjan & på båda sidorna.. Ska även köpa hårfärg, svart eller brunt - vi får se.


Kommentarer
Detdu ;) säger:

Tågaborg var det faktiskt om man ska vara petig med efterfesten. Haha! ;)

2010-01-25 | 20:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback