PENGAR ÄR INTE ALLT, VAR DET NÅGON IDIOT SOM SADE.

kollade nyss mitt konto. finns inte utrymme för någonting denna månaden mer. då menar jag verkligen ingenting. fyyfan, att man aldrig lär sig? så att ja, ingen shopping, ingen utgång som kostar, inga fikor, ingen utemat, inga godiskvällar & spontanköp. ingenting.

kommer gå så mycket åt helvete att det skriker om det. skitsamma, har levt bra 2 veckor iallafall! japp, jag är sådan som lever så bra jag kan tills det tar slut, sedan får man leva på ingenting resten av tiden. äääe, pengar är inte allt.

hmm.




perfekt hår, perfekta lår, perfekt hudfärg, perfekt mage & bröst.
så jävla het!

Kommentarer
Jonna säger:

Hej! Har läst din blogg ett tag nu och tycker den är bra. Mycket varierande inlägg :) Om jag har förstått det rätt så tycker du också om inredning och pyssla med rummet.. Och om jag minns rätt hade du köpt färdiga texter i någon affär som du bara klistrade upp på väggen? Jag undrar var du köpte väggtexterna och så undrar jag om du målat det budskapet som står under din spegel eller om du köpt det "färdigt" och bara klistrat upp det? Förlåt om kommentaren blev lite lång. Fortsätt blogga som du gör!

2009-11-08 | 20:47:11
matilda säger:

"Pengar är inte allt, var det någon idiot som sade." haha klockrent !

2009-11-08 | 23:18:01
Bloggadress: http://fritzmatilda.blogg.se/
emelie. säger:

sv jonna: aw, tack så mycket! blev jätteglad när jag läste din kommentar! jag köpte den texten färdig på tradera för en billig peng. sedan klistrade man bara fast den på väggen. dem riktiga dekorerna är svindyra, flera hundratals kr. så tyckte detta var bättre! men testa söka på "väggdekor" "väggord" osv på tradera så ska du se att finner något! :D lycka till! pusss!

2009-11-10 | 22:26:56
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/
Anonym säger:

Vart finns den ljus rosa bekinin? :)

2010-03-06 | 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback