sjuk

Jaha, då var man sjuk.. Känns allmänt tråkigt & segt. Har sovit fram till nu för att få bort ångesten i huvudet om att vi skulle redovisat en viktig sak i skolan idag som jag nu då missar. Mår jag bättre sen så har jag lovat mig själv att fixa lite med det. Ska strax kolla mitt kontosaldo & lägga in Pragbilderna. Har tagit cirka 1000 kort så det lär ta sin tid, vilket jag har massvis med idag! Tänkte jag skulle fotta vad jag köpte i Prag sedan också.. Måsten saker just nu:

Hämta p-piller
Göra marknadsplanen & projektrapporten
Bli frisk!
Sola
Packa upp min resväska
Lägg in alla korten på datorn
Fotta min shopping
Vila
Ta bus / göra ve mig lite
Klippa mina toppar
Göra en månadsbudget & se om jag får råd till mina tatueringar denna månad

Lite småsaker som ska fixas, alltså!

Kommentarer
anna säger:

SV; 1490:-, har bara sett den i tidingen så ska kolla på den på riktigt i veckan och hoppas den är lika fin :)

2009-03-18 | 12:39:28
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback