En glad Emelie!

Traskade precis hem i regnet till låten "It's raining man" på radion i mina hörlurar. Trots att jag hatar både regn och den låten var mitt humör på topp hela vägen! Jag nästan log, faktiskt.. Har väl ingen direkt anldening till mitt glada humör, livet är bra - helt enkelt. Jag har massvis med plugg att ta itu med idag, är väl bäst jag sätter igång strax. Jag ska skriva minst en A4 om vad jag anser om Gazakriget. Änslänge är jag neutral, men det kan ju bero på att jag inte förstår så mycket & att jag tycker att alla faktasidor osv är krångliga. Någon som råkar läsa min blogg som är proffs på Gazakriget & kan ge mig lite anledningar till varför jag bör ta ställning på ett visst sätt?

Det är häner mycket i mitt liv nu. Prag ligger närmst, åker ju om 9 dagar! Ett "projekt" som fortfarande är hemligt som jag hoppas jättemycket på ligger härnäst & sen är det student + bal och jag är "fri". Sommaren ska spenderas med joooobb (!), tjäna pengar inför det jag verkligen har bestämt mig för att göra till hösten. Sedan vill jag resa med, 2-3 veckor till Mexico sounds great! & sist men INTE minst min andra flytt hemifrån.. Jag hoppas det blir med Patrik & inte ensam. Åh, är så spänd inför framtiden & allt vad det innebär! Vill inte skriva massa skolarbeten om världskonflikter, göra marknadsplaner & skriva hyllningstal mer. Jag vill jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback