dålig update

Så extremt dålig uppdatering denna helgen. Förlåt mig! har verkligen haft fullt upp. Igår kollade jag på melodifestivalen efter jobbet & bara tog det lugnt. Idag jobbade jag till 6-tiden, sen var vi hos Fredrik på kyrkogården och tände vars ett ljus. Han skulle fyllt år idag, min älskade låtsaspappa. Om du av någon anledning ser detta ska du veta att vi alla tänker på dig & saknar dig. Du var en speciell person och det är så vi kommer att komma ihåg dig, förevigt. Jag älskar dig Fredrik Olsson!

Kom precis hem nu. Var & övningskörde ett tag också & guud så duktig jag blivit (skryyyt). Nej, men det går framåt nu iaf & det är ju alltid bra! Nu måste jag sätta igång med pluggandet, har en utvärdering som ska vara inlämnad imorgon. SKriver snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback