årets stora komedi? njaa, kunde blivit!

Jag hade den fulaste klänning av alla. Jag trodde jag skulle ta studenten, när det egentligen var bal.

Ja, min dröm jag hade inatt var inte att leka med! Jag var redo för att ta studenten, springa ut osv. Stod & skrek "vem vill gå i ettan nu, ingen, ingen, vem vill gå i tvåan nu, ingen ingen alls!" medan helt plötsligt en gammal bekant (no names) kommer fram till mig och säger, "Men Emelie, det är bal nu. Vi tar inte studenten idag.." Tydligen hade jag växlat ihop dagarna, hur nu det går ihop? Men fy vad hemskt det var! Där stod jag och fick fotas fina kort med min icke balklänning, sminkning och frisyr + studentmössan!

Jaha, undrar vad denna drömmen betyder?

Kommentarer
anna säger:

haha, guud vad hemskt! ush :D

2009-03-20 | 11:20:25
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback