stan, fika med plast

Låg och tänkte i sängen och somnade. Var ju så trött! Sov bara en halvtimme eller något men ändå. Har lovat mig själv att inte göra det för jag bli så extremt pigg på kvällarna då. Ska strax sminka till mig, byta om och fixa frillan innan jag går mot bussen. Träffa plast och bara snacka tjejskit. Älskar det!

Har tyvärr inte så mycket roligt att komma med just nu. Ska iaf ta med kameran på fikan och försöka fotta lite. När jag kommer hem hoppas jag att mina favvisbloggar har uppdaterat lite (vilket är segt just nu) så jag får lite å läsa. Vi hörs senare!

HAHA, snyggaste minen på mig. Här är iaf alla utom fie. På en barnkalasfest, princess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback