Godnatt!

Älskling ligger bredvid mig nu och vi ska alldeles strax sova. Kollade på United 93 som jag skrev att vi skulle göra innan. Den var väl inte speciellt bra, men speglade hur hemskt det måste ha varit att befinna sig ombord på något utav planen som kapades. Filmen visade ju hur hela händelsen med planet som skulle störtat i Vita huset (tror jag) gick till. Folk ringde hem och sade farväl osv. Sjukt hemskt.

Iaf, nu ligger vi i sängen tillsammans och ska nanna. Båda börjar 8 imorgon men Patrik har bilen imorgon så vi kan åka kvart  i 8. Skönt! När jag slutat ska jag ringa mamma och möta henne i stan för en shoppingrunda. Senare ska jag färga och sätta i löshåret, som jag skulle gjort idag egentligen. Funderade på att sätta i blonda slingor men tror jag ändrat mig igen. Vill ha håret i samma färg, finast så.

Det är denna bikinin som jag skrev om innan, svart med paljetter. Gillar den riktigt mycket!



Godnatt allihopa, sov sött!
/ ejlo

Kommentarer
fansan säger:

japps sjukt porriga villl så gärna haa!!

Nej det är inte så svårt.. Först tog jag bort min profilbild, sen skapade jag en ny filmlänk och lade in den i stilmallen. Jag tror du kan hitta allt om hur man gör på denna hemsidan:http://www.designadinblogg.se/2008/april/grunderna-for-att-blogga.html



så letar du i rubrikerna till höger så väljer bilder och bakgrunder, eller övrigt. Leta dig fram det är ganska enkelt. Annars säg till så hjälper jag dig!

2009-01-19 | 15:07:00
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback