min kväll

Alla verkar bloggsega på helgerna, även jag. Statistiken är inte särskillt hög och kollar man på sina favoritbloggar är dem inte speciellt bra uppdaterade under helgerna. Antar att man har andra saker för sig då! Min kväll har varit supermysig tillsammans med pappa, Ingela och älskling i soffan. Först melodifestivalen som enligt mig heelt fel personer vann. Snälla, snälla snälla liksom? Njaee.. och efter det kollade vi på skräckfilmen Mirrors. Har ätit lite godis, fy på mig men ändå inte såå mycket. Har precis tryckt i mig en tablett, proviva shot med jordgubb/lime smak och en bulle. Måste börja äta regelbundet och ordentligt om jag inte ska ligga och kvida som innan idag, vilket jag absolut inte vill ju.

Som det  ser ut nu blir det jobb imorgon. Behöver verkligen pengarna . . Tänk om man kunde vara som Kissie eller Blondinbella som drar in typ 50 000 i månaden på sina bloggar. Det hade inte varit fel, eller?
http://www.e24.se/kvinna/business/artikel_1064005.e24

Nu säger jag godnatt. ♥

Kommentarer
anna säger:

Precis innan jag såg detta inlägg säger jag till min pojkvän "fan vad alla uppdaterar dåligt under helgnera", håller med dig! :p

2009-02-08 | 10:47:27
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback