Fredag!

Nu är klockan snart 4 och jag kom precis hem som jag skrev att jag skulle göra imorse. Måste börja med att skriva att jag älskar ex (inte). Blickarna man får är dödande.. Var bara tvungen att upp det för jag tror alla läsare har varit med om samma situation, man träffar dem när man minst anar det och är som mest oförberedd. Jaja, nu över till något mycket roligare! Dagen började vid 9 tiden med att ams (arbetsförmedlingen) kom och höll ett föredrag. Efter det kom en tjej, Janette tror jag hon hette och pratade om sitt liv som bl a flygvärdinna. Väldigt duktig och intressant tjej. Efter lunch var det föredrag av Båstad Academic, turism & service & sist en projektansvarig från Malmö Arena. Tackar Corrin, Emmelie och Elin som fixade ihop denna dagen + den goda fikan. Var jättebra, allting. Efter skolan mötte jag upp Elin så tog jag en snabb hamburgare på Mc & sen gick vi till Gecko. Fick min fina piercing igen & det sved, det gjorde det. Men var värt svedan och nu är det över! Efter Gecko gick vi in om Espressohouse för en Frapino och varm choklad, måste ju passa på nu när man har coffecard. Om en timme ungefär kommer pappa hit så ska snart packa väskan och så. Skriver om ett tag igen!

Idag går jag dessutom all in med snacksit. Jag får alltså äta vad jag vill idag eftersom det är friiday. Händer en gång i veckan så detta kommer jag ta vara på, vill jag lova. Har redan hunnit äta en del skit idag . . Mer kommer garanterat stoppas i min mun ikväll.

Kommentarer
emmelie säger:

roligt att ni gillade det :d

2009-02-06 | 16:51:06
Bloggadress: http://egs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback