PERFEKT HELG.

fredags
förfest hos sandra efter en oerhört lugn dag hemma. fick dock stressa ihjäl mig innan bussen gick, även om jag hade haft hela dagen på mig. fick 2 fina presenter av dem. en till nyår & ett shotglas (som försvann ute..) & en liten fickplumpis. tack, ni är världens bästa vänner! fick skjuts ner i stan & vi började vår kväll på stinsen. cider & skitsnack innan vi gick till tempel där vi lyckades komma in gratis? studentkort funkar tydligen där? dansade och fulade oss hela kvällen innan jag var helt slut vid halv 3 tiden. krängde då en falafel innan vi fick skjuts hemåt. bilder från kvällen kommer.

lördags
vaknade & mådde skit, vilket slutade med att jag inte jobbade. vilade mig & tog det lugnt fram tills på eftermiddagen då det var teaterdags. jag, mamma, rogge & älskling kollade på "snövit & dem 7 miffona" som enligt mig var riktigt bra och rolig. tycker teater är jätteroligt att gå på & är något jag önskar jag gjorde oftare. rekommenderar den iaf! sedan åkte vi hem igen, krängde mat, chips & dipp till en film. somnade ganska sent med älskling brevid mig.

söndag
idag har jag jobbar 12-19 & hunnit hem en snabbis för mat. är nu hos älskling & fryser röven av mig. stod nämligen & delade ut mat i dtn (där bilarna får sin mat) och det blåste rakt in. även om jag hade värsta vindjackan frös jag skitmycket. så det är inte lilla frossan jag ligger inne med nu.. ska bara mysa ikväll, känner på mig att vi kommer somna tidigt.

tycker min helg har varit helt perfekt! den har innehållt lite av varje - fest, vänner, pojkvän, mys, familj, teater, jobb. mycket bättre kan det inte bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback