HELG!

Om två timmar börjar jag jobba. Urk! Jobbar halvnatt/kväll dvs. 17-01. Pengar som fan iaf. Efter det hämtar älskling mig så ska vi nanna hos honom inatt. Imorgon blir det utsovning, plugg, god middag och bowling. På söndag, IH - julskyltning - jobb - plugg. Är hos pappa i helgen med, myysigt.

Skolan idag gick bra trots att jag knappt sovit en blund inatt. Patrik har hostat och jag har varit allmänt sur. Vaknade riktigt tidigt imorse och kunde inte somna om. När klockan ringde var jag väldigt nära på att sjukanmäla mig, men gjorde det inte. Bra eller dåligt? Don't know. Planerade en låtsas konferens i skolan & glodde på mama mia. Sånt vi gör på Rönnowska, vettni. Hade möte med Karro med angående klassresan. Blir aldrig som man tänkt sig, men kommer säkert bli bra detta med.

Efter skolan gick jag mot stan för att inhandla nytt brunpuder. Gick inom hm också, barnavdelningen. Köpte ett par svarta rosettklämmor (se längre ner), två paket med söta små kulöronhände som glittrar. 4 olika färger :) och ett diadem med rosett på. Sjukt billigt på barnavdelningen. Var en period innan som jag alltid handlade där, har dock inte blivit så mycket på sistone..

Nu kommer snart mami så ska vi fika, sen blir det donken food with sanja och jobbish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback