helt sjukt trött

Jag är vaken och har varit det sedan 11 tiden. Somnade 6! Denna dagen blir lång, kan jag lova. Jobba mellan 15-22:30 sen kommer patrik hit. Längtar som satan tills dess! Imorgon fyller jag år. 18 speciella år. Dock känns det inte så speciellt, faktiskt. HIF & kul i juli idag i helsingborg så lär vara mycket att göra. Hoppas tiden går snabbt & att jag får stå i ettan ("hej och välkomna till mcdonald's, det går bra att beställa.") soft hade det varit. Vill bara att tiden ska gå och att Tunisienresan ska komma. Lever för det just nu. Har ingenting annat att se fram emot? Funderar förresten starkt på att göra min blogg hemlig, sätta lösenord som bara jag vet om. Skriver så privat och skriver egentligen endast för mig själv.. Men får se!


Önskar att jag också kunde sova hela dagen.. Nej, jobbet kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback