hot hot hot

Sitter hos älsklingen nu. Han ligger i sängen & kollar tv, och jag segar här. Idag har jag tagit mest lugnt. Vaknade vid 12 tiden, med massa cpkonstiga drömmar.. Hm. Hade tydligen beställt Bigmac och skit i sömnen, sa elin. Nog kul. Hej arbetsskadad? Hade sagt: "Lisette, lisette, är Julia sjuk? Alla är sjuka. En Bigmc tack!" hahaha. Uschja! Hade en konstig dröm med. Om begavning, bråk, brand i en skog, en fetestor båt med fest på, scandlines hämtade oss i typ medelhavet och körde tillbaka oss till sundet & helsingborg. Kändes inte som jag var utvilad alls imorse, kan jag berätta. haha. Vid 2 tiden mötte jag Julia & fi i stan, så fikade vi på Wayne's. Mys. & tjejer, förlåt mig. Förlåt för jag är en så dålig vän, tråkig & jaa, ni vet allt detdär.. känns skit när ni sitter & snackar om hur kul ni haft det, och jag inte fattar nånting. Men jag vet, det är mitt eget fel. Förlåtmig. Efter fikan, åkte jag hem till dadi. Åt, packade och sen skjutade han mig & elin till mami. Var där en timme, sen mötte jag Patrik. Så åkte vi hem till honom, har bara myst och kollar victoria secret. Gah! Pepp pepp pepp, på att börja träna igen alltså. Så hett! Nu gör vi ingenting alls. Blir kanske en film sen? yesyes. Och jag har absolut ingen aning om jag går i skolan imorgon eller inte? Hm. Tror vi är lediga? eller? Ajaaa, sängen kallar :$

Patrik, är så glad att jag har dig,
att du vill vara min pojkvän. 
Du får mig att må bra.  
Tycker verkligen om dig baby.     

plast, ni är mina bästa vänner & kommer alltid att vara.
2008 är vårt år. Tillsammans föralltid.   <3
Kan säga att jag älskar er, med hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback