uppdatering!

Har lite tid över så hinner skriva lite. Om 8 dagar åker jag till Sardinien, Italien. Wiihue. Kommer verkligen bli härligt! Ska steka som sööören. Sen när jag kommer hem är det tunisien som gäller! åh, can't wait. Resten av plast är där nere nu och har det underbart medan jag sitter här i mitt sunkiga rum och vädret suger. haha! depp depp depp. Idag blir det stan med patrik en snabbis, boka tattoo tid och så sen bara softa. Imorgon blir det jobb och så, samma torsdag + doktorn och på fredag ska jag kanske ut. Får se. Hade iaf riktigt kul förra fredagen. En snabbis-ute kväll med Lisette, angelina, jenny, johanna och koko? :) Var förresten på familia för någon dag sedan med pappa &  co. Fick med mig hem 2 tröjor och en skitsöt playsuit, 2 nagellack, ett vitt & ett knallrosa, massa smycken, två ramar, rakhyvlar och massa mer! Skönt att kunna köpa lite saker igen utan att bli heelt fattig. Klippte mig också igår, hade tillochmed med mig ett gammalt kort på mig hur jag ville ha det, ändå blev det fel. blöö! Är inte alls nöjd. Men som patrik sa: Är man någonsin nöjd efter att ha varit hos frissan? njaaäe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback