Helgen

ibland suger allt. helt allvarligt! ;/ är typ "ovänn" med mina bästa vänner, skit bra :|
det är inte så det ska vara'. vi ska hålla ihop ju! jag älskar er över allting annat, <3.

fest hos bruår igår, hahahah. tror jag döer! var riktigt roligt faktiskt ;p
blev dock lite fel.. men ja, gjort är gjort och det går inte att göra något
åt nu. men ja, alla var på G ;) och ja, vissa mer på G än andra kanske?
hahahah. nä, men var riktigt kul trots att mycket är svart hahah. tack alla, <3<3.
 (bilder kommer upp på bilddagboken, ejlo.) 

sitter hos pappa nu, gör absolut ingenting :) har haft en softedag med familjen.
har varit ute och kört och sånt i 4 timmar, käkat tacos, kollat hata gbg och så ...
har pluggat lite också, (fööör lite) har tre prov på måndag, SUG. och två inlämningar
på onsdag, som vi inte ens har börjat på ännu. goood! men vi fixar det :) nu ska jag 
läsa lite bloggar och sånt. smekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback