I hate to say; I told you so

Då var det bestämt. Torsdag hemma hos E. Nanana, happy me. Och inatt åker C, kommer inte hem förrän om en månad. Tråkigt.. Hoppas du får det bra i alla fall. Will be waiting. Har pluggat lite mer, samtidigt som jag har suttit vid datorn, kollat tv och smsat. Fan sorligt! Haha. Orkar inte tänka på morgondagen. Tänk om man kunde skjuta upp den? Jag som älskar att skjuta på saker! Ångest för matten. Två timmar, ensam, totalt lost i ett klassrum fullt med okända människor. Eller.. Tänk om man helt enkelt kunde snabbspola. Spola framåt till på torsdag. Inte bara för att jag ska bege mig utanför helsingborgs gränser (nästan) för att besöka honom. Ska nämligen till Lund med klassen. Turismgymnasiet, som verkar vara 100000 bättre än our. Där ska vi tillbringa dagen med eleverna. Tackar vi för! Vet inte om jag skrev det igår.. Men jag och Sandra firade ETT år på donken igår. I ETT år har vi varit anställda och jobbat där. Hipp hipp hurra, hurra. Grattis & allt.

veckan:
Tisdag:
Skola, sen leka med Plast. <3
Onsdag: Skolan. Jobb 16:30-21:00 :(
Torsdag: Lund med skolan. Sen hem till e.
Fredag: HELG! = plast.
Lördag: Köpenhamn med familjen. Suck.
Söndag: Jobb 10-19. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback