grubblar över saker jag aldrig förstått

Fyfan. Att man aldrig lär sig. Att jag aldrig lär mig. Det är bra som det är nu. Nästintill perfekt. Varför nöjer jag mig inte? Nej. Går inte. Helgen blir spännande.. Hm. Jobba hela dagarna, plugga när jag kommer hem. Leka med fille, träffa C, festa/träffa med plast. Men lycka till Emelie! Har ju vissa saker jag priorterar dock. Du har inte en aning. Det är ju så logiskt. Du har inte en aning om att jag tänker på dig precis just nu.

Har pluggat turism, engelska och projekt idag. Japp. Mer än det har jag nog inte gjort? Fick huvudvärk så jag la mig i sängen - till nu. Haha. Hemskt alltså. Imorgon är det iallfall helg. Är inte på festhumör alls. Blir kanske en lugn helg? Vi får väl se. Har min huvudvärk inte försvunnit imorgon så går jag iallfall hem efter projekt&företagande.

Tillbaka till det som jag hatar mest. Lögner. Undanflykter. Alla som känner mig vet hur jag funkar. Fan också. Lär dig! Näe, snart vet jag själv inte vad jag yrar om. Bäst att gå och lägga sig nu. Godnatt allihopa.

Total förändrad.
Mitt liv är som ditt. Svart & vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback