<3 mitt jobb

sitter hos daddi nu, har precis ätit. var inte hungrig precis :/ åt mcdonald's innan. haha (a) var cp sugen redan igår, så jaaaa (; äee, var riktigt kul att jobba idag. nästan så att man längtar tills nästa gång. wauw, hur kunde jag ens skriva det där? i somras hatade jag det. känns skönt att börja gilla det igen, för är verkligen ett skitbra jobb och bra människor. menmen, ska inte babbla på mer om det nu. ;D ikväll ska jag träffa mina tjajor. måste prata och så, behövs massa mycket, kan jag säga. men, har verkligen bestämt mig nu. efter morgonen idag är det slut. slut slut slut slut! synd att det ska bli såhär bara.. lite sjukt också på ett sätt. att man kan vara så nära och oslagbara ena studen, för att nästa hata varandra. nu ska jag och elin hem till mamme! skriver mer när jag är där. SMEKHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback