sooooooooommar

sommaren är här, det känns så iallfall <3 miih. så skönt alltså! idag har jag städat parapeten, INTE KUL. sista gången vi är där, föralltid - GÖTT. och så har jag pluggat, fixat med familjen och sen jobbar 18-21.  efter jobbet stannade jag, julia, sandra och annika kvar - satt och snackade lite & så. dessa två veckorna jobbar jag nästan 40 timmar. DET är sjuk! jag ska hinna med skolan, avslutning, student, sandras födelsedag (madison, blir ingenting för jag jobbar nu..) och ja, :| ah. det får gå som det går. jusdet, var en runda i stan också innan idag, köpte nytt smink :D behövdes kan jag säga.. hittade as fina shorts också, och en klänning som jag kaanske vill ha på mig på avslutningen -  beror på om jag är brun. (a) haha. jeje, imorgon ska jag pluggilera hela dagen.. och gå i stan.. och ja, säkert något mer. ha det najs!

inte många dagar kvar till sommarlovet nu, det är SJUUUUUKT att jag redan har gått ut ettan. SJUKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback