ONSDAG IT IS

Patrik sov här inatt, <3 därav min dåliga uppdatering. Var jättemysigt, även om jag inte sov en enda blund. Låg hela tiden och tänkte på att jag snart skulle upp. Kvart i fem ringde klockan, upp och göra ve sig. Halv sex begav jag mig till mcdonald's och P hemåt. Var riktigt mysigt på mcdonald's, helt mörkt, ljus tända och massa frukost. Me like. Satt där och pratade med alla till ungefär 7, då vi begav oss till skolan. Jag gjorde nationella provet. Fyfan, riktigt svårt. Undrar om jag går G? Vill jag ens veta? Jaja. Efter det hade jag svenska, med resten av klassen. Kollade bara film, så det var soft! Nu är jag hemma och har slutat för dagen. Skönt. Kan inte bestämma mig om jag ska sova någon timme nu, innan jobb eller om jag ska gå ner och träna. Sovandet överväger, faktiskt. Skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback