i still love you

lalala, blev inget pluggande igår (a) jag stack till underklädes paryt, käkade och så där. hittade en AAAS fin bikini, ngt dyr bara ;o men.. jag behöver bara betala halva! :) längtar till den 2/5 då den kommer :DD fastän jag nog inte kommer kunna använda den på ett tag, haha. aja, sen gick jag ut en liten runda bara, sen kom pappi och körde hem mig. kollade film med elin och fredrik, as brao! vad hette den nu igen, hm. accepted? kanske.. äh, bra var den iallfall. sen somnade jag. idag har jag bara hunnit att göra en enda matteuppgift, som tog typ 1,5 h. blir sååååååå arg när jag inte kan. uschi. ska göra en till sen ikväll. har precis duschat, och ska strax sätta på mig sommarkläder och gå och leta upp en fin klänning i stan, till ikväll. :> ska till nutte och äta, med hans familj och så. saknar dig sjukt mycket, älskling <3<3  vi hörs!

v a d h a r j a g g j o r t? :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback