2014

Fattar inte var tiden tar vägen? Veckorna springer iväg och jag är nu i vecka 28 och "höggravid", även om jag inte känner mig det direkt. Jag mår bra, har en del sammandragningar som jag ska ringa om imorgon. Annars mår jag faktiskt väldigt bra! 2 månaders jobb kvar innan jag ska vara mammaledig. Känns helt sjukt. Mammaledig.. Har gått upp en del och även om jag försöker intala mig att det är helt normalt så är det faktiskt skitjobbigt. Tänkte aldrig på strimma bröst skulle växa när jag blev gravid när jag opererade mig, men det är något jag får känna av nu. Alla mina bh-ar och tunikor är för trånga och det trycker överallt. Men det blir nog bra! 

Om två veckor kommer vårt hus & sen är det fullt fart fram till i slutet av maj när vi flyttar in. Är en del små-krångel med bl.a. banken som vi ska ordna imorgon, annars flyter allt på som vi tänkt oss än så länge. 2014 kommer VERKLIGEN att bli vårt år! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback