det är okej ..

Det är okej att vara pissigt jävla negativ ibland va? det krävs inte mycket just nu för att jag ska bryta ihop. folk tror dem vet, folk tror att allt är bekymmerslöst och att problemen bara är lyxproblem. fan heller! det är ingen som vet! försök att tänka på det när ni är avundsjuka på någon som verkar ha noll problem. för problem finns, alla visar det inte lika öppet bara. 
 
jag är en lycklig tjej, jag har det bra - absolut! men det finns ändå saker som folk kanske tar förgivet men inte alls är det och drömmar som bara blir misslyckade tär kanske mer än folk tror. 
 
är inte meningen att försöka måla upp att mina problem är större än någon annans eller göra mig till något offer men ibland behöver jag bara få kräka ur mig & ibland är det skönt att få skriva av sig på en dator, där man slipper få några jobbiga, positiva kommentarer som man bara inte vill eller orkar lyssna på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback