.

 
blir så jävla arg. varför är alla alltid så emot polisen? jag fattar det inte! läste precis en artikel om på aftonbladet om att en knivbeväpnad man jagat en kvinna med kniv och sedan när polisen kom till platsen ville han inte släppa kniven ifrån sig och även att har skar sig själv, så då skjuter polisen honom i benet för att få tag i honom. nu får polisen skit för han sköt "i onödan". jag ser kanske lite svart och vitt på detta, men jag anser att bryter man mot en lag, polisen försöker få en att sluta men man inte lyssnar, då har polisen rätt att göra vad som krävs för att få personen att sluta. jag hade inte velat möta den mannen med kniv och kanske råkat hamna mellan och få en kniv i mig för att polisen inte för gripa in. jävligt rörigt inlägg, men jag fattar inte problemet ?! lyd lagarna, så slipper polisen skjuta, stänga broar så folk tar sjuka alternativ som bidrar till deras död osv. som sagt, jag ser väldigt svart och vitt och detta är enbart mina åsikter och jag är absolut inte för våld men ibland fattar jag bara inte vad folk sysslar med ... 
 
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16461992.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback