Jun. 14, 2013

SEMESTER!

Börjar dock vår semester med att jobba imorgonbitti, men skit i det!

Ikväll längtar jag så jag nästan spricker till vårt hus är klart och vi får flytta in. Jag vet att man inte ska längta för mycket till framtiden utan leva nu, men jag kan inte låta bli att längta till VÅRT hus står på VÅR tomt & vi kan bjuda hem vänner och familj och ha öppet ut i trädgården och en stor yta för alla att vara på. Jag längtar till vi får barn och att få vara gravid, längtar efter att jag & Johan börjar planera vårt bröllop och sedan till den stora dagen då vi säger ja till varandra. Men vet ni vad det bästa är? Jag är så lycklig just nu, som livet ser ut precis idag, så jag längtar inte efter att saker ska bli bättre direkt utan bara att få uppleva alla dessa sakerna med mannen jag älskar över allt annat! Lycka! Ren lycka!

Har spenderat min kväll med mamma och Roger. Varit ute vid tomten och kollat, fikat, ätit glass och haft det riktigt mysigt! Imorgon blir det jobb och storhandling och på söndag blir det födelsekalas för min fina lillasyster som fyller 20 år (tjugo år alltså... Herregud, vad tiden går fort). Mer än så är inte direkt planerat. Vi har ju semester!


Kommentarer
Malin säger:

Awe! Det ska bli så kul att ni flyttar ut hit :D tänk som det kan gå. Av en slump var ni här ute och skulle bara titta på huset och nu blir vi snart grannar :D woho!

Ni har en fantastiskt spännande tid framför er! Det är bara väntan tills byggandet börjar som är lång, sen kommet allt att gå så fort!

2013-06-15 | 20:49:39
Bloggadress: http://www.wildergrip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback