.

Halva dagen idag tillbringade jag i min säng. mådde sådär! nu mår jag mycket bättre och har hunnit med ett möte hos Monica på banken och ett besök hos mormor på sjukhuset i eftermiddags. mötet gick bra och nu är det en "paus" i hela husprojektet ungefär två månader framöver eftersom alla har semestrar och vi ändå inväntar bygglovet. 
 
vi hade dock ändå tänkt åka ut till ikea och be personalen om hjälp att ta reda på vad vårt kök kommer kosta oss osv. någon som vet om man måste boka tid för att sätta sig ner med personalen och låta dem rita upp köket och så? 
 
ikväll blir det en hederlig soffkväll med min älskade sambo. skönt det också!

Kommentarer
ELLA säger:

Kan rekommendera att ni redan har med er en egen ritning på hur ni vill ha det med ungefärliga mått osv. Så går allt väldigt mycket snabbare och smidigare väl där :)

2013-06-20 | 11:02:42
Bloggadress: http://DANIELLAJONSSON.SE
emelie säger:

Tack! :)

2013-06-22 | 20:53:20
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback