.

jag längtar verkligen till jag och johan får en liten bebis ihop. tänker ofta just på att jag och johan en dag ska få ett barn ihop, en liten bebis som är en blandning av mig och johan. kan inte tänka mig någon bättre pappa än johan! jag har velat få barn ganska tidigt länge, helst innan jag är 25 och ser inga hinder för att det inte skulle funka. jag är inte speciellt mån om att jag ska ha en utbildning och allt såntdär. jag har ett toppenjobb med bra betalt, som jag dessutom trivs väldigt bra på. varför skulle jag ändra det för att ha en utbildning? nej, det får komma senare eller parallellt med jobb. jag vill försöka att inte planera framtiden för mycket. jag har gjort det misstaget förut. jag vill bara njuta, vara lycklig just nu och det som händer, det händer & då tar jag det då. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback