just nu står mitt liv ganska stilla, samtidigt som vi är på väg emot massa roliga saker! är fortfarande mycket frågetecken, men jag försöker intala mig att allting löser sig. 


har varit sjuk två dagar nu, spytt som en kalv. igårkväll fick johan ringa sjukvårdsupplysningen, jag var helt väck! han satt uppe två timmar extra och gav mig vätskeersättning var 5:e minut. han är bäst och vet precis hur man tar hand om mig, min fina man. 
 
jag kommer låta som världens gnällfis nu. men jag är så trött på värmen nu.. jobbar man hela dagen, kommer ut från jobbet helt lökig i långbyxor, tjock jobbtröja och hela skor och värmen slår på som utomlands, man måste skynda sig hem och gå ut med milton i samma kläder och sen kan byta om. löööööökigt. hade jag varit ledig finns det inte en chans att jag gnällt. så, nu har jag fått det sagt, precis som någon skulle bry sig om mina ilandsproblem? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback