.

Har inte skrivit på ett par dagar nu, men mötet gick bra även om vi blev en aning chockade när vi läste ett mejl precis innan vi skulle in på mötet. men detta kommer bli bra ändå! denna veckan ska vi på ännu ett möte (lär bli en del möten framöver) och efter det får vi nog rätt på dem sista pusselbitarna innan det är dags att gå till banken. nervöst som attans! men vi kämpar och gör vårt bästa, mer kan vi inte göra just nu. 
 
denna helgen var det vår tur att jobba morgon. solen var på väg upp när vi körde till jobb sex imorse så kändes faktiskt inte fullt så jobbigt som det har gjort dem senaste månaderna. annars har jag och johan haft en riktigt lugn helg, jobbat, vilat, umgåts med familj och vänner och kört laröd-lerbergetsträckan tre gånger fram och tillbaka. imorgon drar en ny jobbvecka igång och jag känner mig sjuk. har antingen åkt på något halsflussliknande på ena sidan eller så är det min visdomstand som spökar.. vi får väl se hur jag mår imorgonbitti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback