Apr. 16, 2013

Godkväll! Ligger nerbäddad i soffan med favoritdrycken framför mig (pepsi Max). Efter jobb blev det en timmes ansiktssolning på vår terrass. Tror till och med att jag somnade till ett tag. När Johan hade tränat klart åkte vi till flowerteam och köpte lite blommor till lilla balkisen. Ska plantera det imorgon, tänkte jag. Sen blev det kvällsmat hos svärföräldrarna och efter det en välbehövlig joggingrunda för att rensa huvudet lite. Tankar far verkligen fram och tillbaka just nu. Tror jag står inför två av dem största sakerna som händer i livet just nu & det är blandade känslor, från ren och skär lycka till panik, förtvivlan och rädsla. Men jag är ändå så jäkla lycklig inombords! Så ja, en enda stor känsloklump just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback