Apr. 05, 2013

Dem senaste dagarna har verkligen varit fullspäckade! I förrgår hade vi kalas för Johan med lite släkt och familj.

Igår var en tung dag för min familj, vår älskade Ronja fick somna in på morgonen efter 13 år hos oss. Ronja har betytt väldigt mycket för mig och har varit med om alla jobbiga saker som vi andra i familjen har varit med om. Världens snällaste ronjis! Lyckades ta mig igenom jobbdagen, körde direkt till ö & b och köpte ett planteringsbord och två kuddar och körde sedan vidare till mormor för städning. Väl hemma gick jag in till svärföräldrarna och åt innan Johan stack på fotboll och jag tog en välbehövlig evighetsdusch. Idag blir det lugnare! Efter jobb ska jag hem och börja pyssla på terrassen, tänkte jag. Sen är det helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback