19

Har varit i ängeholms parken hela dagen med neo, johan, catrin, alexandra, marianne och thomas. var jättemysigt trots att jag fick byta mina shorts till svarta långa byxor och en regnjacka. nu ikväll har vi bara myst hemma med lite god inbakad lax och så. var precis ute en långrunda med mille och mamma, roger och deras hundar. plockade med mig en stor fin bukett syrener också. bild kommer så fort blommorna slår ut ordentligt. 

imorgon är det städdag. alltid lika skoj att städa en söndag. men om solen tittar fram ska jag faktiskt bättra på brännan på terrassen också. och en grillning hos lisette och ted ska vi också belöna oss med. så städningen är inte så farligt trots alllt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback