17 juni

Helgen har verkligen varit hektisk! I fredags firade vi min lillasyster med lite mat och mys här hemma och på kvällen blev det givetsvis fotboll. Igår var vi iväg hela dagen med Milton som blev BPH testad (beteende och personlighets beskrivning hund) som inte kunde gått bättre! Är så stolt över vår lille kille som fick bästa resultatet! Vi åkte direkt från bjuv där testet var, hem till Pappa för att passa Neo. Blev en mysig lördagskväll med McDonald's mat, ösregn och lite lösgodis (har längtat efter det!!). Nu är det söndag och man skulle verkligen inte kunna tro att det är i mitten av juni.. Det blåser och regnet öser ner. Men jag känner ändå ingen panik, sommaren kommer! Tills dess tänker jag mysa och njuta av att kunna bara vara hemma och inte göra nånting.

Kommentarer
Ella säger:

Vilken fin klänning! Var är den ifrån?



Det jag var så glad över på bloggen var att vi fick köpt min vigselring. Och den är verkligen allt jag drömt om haha :)) Det kommer att komma bild på den också men det blir när det närmar sig bröllopet. :)



Hoppas du har en bra dag!

Svar: Tack! :) Från h&m. Ja, du måste lägga ut bild! Kram
emelie

2012-06-18 | 10:51:53
Bloggadress: http://appleofmyeye.devote.se
Alex säger:

Gud vilken fin klänning :) vart kommer den ifrån? :)

2012-06-18 | 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback