tredje advent

Söndag eftermiddag. Sitter i soffan efter en mysig tredje advent. Imorse körde jag hem till Lisette för en mysig frukost och alldeles för mycket kaffe. När jag kom hem tog jag och älskling tag i städningen. Tre våningar, 4 maskiner tvätt, rensning av skåp och 2,5 timmar var vi klara. Det känns skönt att starta en ny vecka och veta att här är fint hemma. Nu blir det ingen mer storstädning förrän precis dagarna innan vi åker och julsakerna ska tas ner. 

Efter städningen åkte vi till ikea för korv och ljushandling. Hann inom floweteam och köpte pynt till mina små överraskningar inför julen. Självklart blev det en söndagshandling på maxi med resten av staden också. Köpte 4,5 kg apelsiner och massa nejlikor till jobbet imorgon. Hade tänkt hänga upp en apelsin över varje bord. Kan bli mysigt nu sista veckan innan julafton. 
 
 
 
 

Kommentarer
ella säger:

ja va kul att du börjat blogga igen! :)

2012-12-17 | 10:11:10
Bloggadress: http://daniellajonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback