Dec. 16, 2012

Hade en jättetrevlig kväll hos Johans farmor igår med massa skratt!

Idag har varit en såndär bra-lördag. Vaknade utvilad, åt en god, stor frukost med min fina sambo, tog ut Milton tillsammans till en inhängand hage i närheten av oss så han fick busa med bollar och frisbee. I eftermiddags hann vi med familia och väla för dem sista julklapparna och jag köpte även ett halsband och en kofta. Johan fick med sig hem en snygg skjorta på REA och ett par riktiga vinterskor. Självklart blev det sen obligatoriska väla-fikan med min familj också. Senare blev vi bjudna på fika hos Johans föräldrar och nu ikväll har jag slagit in lite julklappar och sen bara haft mys med Johan och Milton.

Imorgon blir förhoppningsvis lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback