30

Hej! har haft världens bästa dagar! i torsdags var jag ju med syster och lillebror på busfabriken och sen på väla. i fredags efter jobb var jag och julia på väla. blev fika och lite shopping! köpte bla en ny bh från change, dem har nämligen 30% på allt om man är medlem. 250:- för en bh är inte fyskam! blev även en tröja från bikbok som jag dock ska lämna tillbaka imorgon. på kvällen var vi hos mamma och tittade idol och käkade gott! i lördags (igår) var jag ute en sväng vilket var år och dagar sen! åt på olearys, vandrade vidare till hamnkrogen, madame, bishop och pianobaren. riktigt rolig kväll! idag har jag och johan varit iväg en sväng och ätit på familia, tittat på den nya inredningsbutiken som öppnat där (jättefina saker till bra priser!) och kollat in oscars och katarinas lägenhet. nu kom vi nästan precis hem från en runda med lillen.

har lite saker jag ska sätta igång med strax, bla packa in lite paket som ska postas, vika upp tvätten och om jag orkar börja storstäda. vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback