16

har haft världens mysigaste helg med det bästa höstvädret man kan tänka sig! i fredags blev det massor av mys här hemma med victor och julia. köpmat, chips, godis, vin och idol låter inte helt fel va? i lördags sov jag ut ordentligt, bakade scones, tog det lugnt hemma, tog en promenad med milton i höstsolen och eftermiddagen och kvällen tillbringade vi hos pappa, ingela och neo med ännu mer köpmat och onyttigheter. minst lika mysig kväll! idag sov jag ut ännu längre. gjorde frukost och städade lite, vid halv fyra gick jag och älskling en promenad till ih och kollade på alexandra som spelade match, sen traskade vi hemåt igen. var nära på att köpa mcdonald's mat men efter flera dagars fettomat så bestämde vi oss för att köra till maxi. blev kyckling, potatiskroketter och sås (om nån bryr skulle bry sig?) och nu myser vi i soffan. min lilla, fina familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback