7 maj

Vädret är underbart, det är helg och jag får spendera den tillsammans med personen jag älskar mest av allt! det är lycka!

idag var vi på ullared, för 5:e gången sedan vi blev tillsammans för lite mer än ett år sedan. blev grillning och glass på sofierokiosken efter shoppingen och nu sitter vi nöjda med pizza och sallad i soffan. ska se om jag kan fota lite av shoppingen imorgon. älskar att ullared har så bra inredningsshopping, typ gardiner, krukor, kökssaker, bäddset och sånt mysigt! har även förberett en liten hörna här i lägenheten för något väldigt efterlängtat som förhoppningsvis jag berättar mer om i veckan!

Kommentarer
Anonym säger:

är du gravid? :)

2011-05-08 | 16:07:22
Anonym säger:

är du gravid? :)

2011-05-08 | 21:02:25
emelie säger:

kanske, kanske inte :)

2011-05-09 | 08:38:05
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback