shoes baby

undanlagda! ska jag eller inte? beslutsångest!

Kommentarer
Ella säger:

Hej! :) Vi har köpt hus nere i hamnen i Råå. För min del var det inga problem att få lån då jag har fast jobb, och hade mycket aktier och fonder som jag direkt satte in i huset och till renoveringen. Min sambo däremot fick ta hjälp av sina föräldrar så dom gick in som borgenärer för honom då han inte har fast anställning.

Det är en grym investering, så om ni funderar på det så gör det! Det är så värt det istället för att kasta ut pengar på en lägenhet där man aldrig får igen en krona. Lycka till! :)

2011-05-20 | 10:18:49
Bloggadress: http://appleofmyeye.devote.se
Anonym säger:

dom är fula, valet är enkelt ;D

2011-05-21 | 16:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback