helgen

måndagkväll igen då ja! satan vad helgerna springer iväg alltså! 

fredags: umgicks med ingela och neo hela dagen och på kvällen bestämde jag & älskling oss för att gå ut och äta med hans föräldrar. edelweiss blev det! efteråt gick vi en sväng i norra hamnen och satte oss sedan på steak house ett tag till. 

lördagen sov vi ut, åt god frukost, jag färgade min utväxt och solade lite här nere på gräset. vid 5 befann vi oss hos min faster för 40års kalas. vi var dock hemma igen redan vid 10-tiden, trötta och belåtna. 

i söndags blev det ännu en god frukost, sedan väla och ikea för mat & fika. på eftermiddagen kom pidde hit och umgicks och på kvällen åt vi middag hos pappa, ingela och lillebror samt fikade på mezo med folket. 

ganska lugn helg, men har fortfarande asont och mår konstigt så försöker ta det så lugnt jag bara kan. idag efter jobbet försökte jag gymma, gick sådär! stod med handen under bröstet i 40 minuter på crossen .... sen nu i eftermiddags har vi varit hos mamma & co för bullfika och efter det hann jag med en snabb solning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback