11 maj

fullt upp idag också. men jag är inte bitter för det, tvärt om! efter jobb åkte jag och elin till södersol och solade. jösses vad längesedan jag var där och solade! men dem tog lika bra som jag mindes, & 50 spänn för en halvtimme är inte fyskam det heller! 

sedan dess har jag och johan varit hos hans föräldrar. grillat, kollat på gamla foto och bara myst. blev precis avsläppt här hemma, johan ska träna och jag ska ha hemmspa. dvs ta en långdusch, ansiktsmask, smörja in mig, måla naglarna och färga ögonbrynen. 

idag är det exakt en vecka kvar tills jag ska opereras igen.... jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir bra. annars drar jag ut mina silikoninlägg och så får dem operera om mig helt. 34 000 är mycket pengar och jag vill faktiskt bli nöjd! 

dags att sätta igång då.

Kommentarer
elin jaconelli säger:

får man fråga vad som har blivit fel med operationen? ska ju själv opereras snart så är nyfiken på alla andras historier :P kjaaam!

2011-05-13 | 15:09:29
Bloggadress: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback